woensdag 20 augustus 2008

Culikrabbels van start


Vandaag ga ik van start. En eigenlijk doe ik het al heel lang. Het schrijven van culikrabbels, aantekeningen, receptjes en leuke weetjes/feitjes en links. Die stuurde ik dan rond aan wat vrienden/bekenden, maar nu kan iedereen meelezen en inhaken.
In de keuken probeer ik met eerlijke producten te werken, soms biologisch, maar zeker niet altijd. Graag struin ik het boerenland af op zoek naar het perfecte tomaatje bij de kweker, een aardbei of asperge van de boer of ham van de IKB varkenshouder, die een winkeltje achter zijn huis heeft.
Af en toe kom ik recepten tegen die ik uitprobeer in mijn keuken, ik heb een messentic, ben dol op keukengadgets en als ik geen tijd heb om te koken, ga ik graag uit eten, ook hierover zal ik dan verslag doen.

Melanie

3 opmerkingen:

Dominique zei

Nou kom maar op met je recepten, verhalen en vooral actiefoto's, ik zit er klaar voor!
Blog ze!

Dominique

Mel zei

Ben al bezig, mijn archief zit namelijk al goed vol!

ikbenerniet zei

ik wordt heel gelukkig van het feit dat ik je geinspireerd heb om hier te gaan bloggen. ik ga meteen je grootste fan zijn en ik garandeer je dat jij met nog vaak tot uren in de keuken zult inspireren. ik ben echt blij dat je iets met je passie voor eten gaat doen.

veel bloggerfun

appeltje